Volgers

woensdag 30 oktober 2013

fairie kisses

goedemiddag allemaal vandaag een kaart gemaakt met elfjes ik heb gebruik gemaakt van joy mallen en de stempel is van crafters compagnion uit de serie farie poppets ikzelf vind het hele leuke stempels de stempel is ingekleurd met derwent potloden en het randje bewerkt met distress inkt met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ met als onderwerp niet vierkant
ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige berichten dat vind ik echt super
 tot de volgende keer grts tonnie




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Tonnie! Ik vind de kleuren ook zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een romantische kaart Tonnie, de kleuren zijn prachtig, de Fairy,s blijven toch ook héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen