Volgers

vrijdag 28 maart 2014

wishing you a blessed easter

goede middag allemaal dit is mijn tweede bericht voor vandaag ,nu wil ik even laten weten dat er bij brown sugar een challenge is gestart met als thema easter (pasen) deze duurt 1 week dus als je nog wat tijd over hebt deze week doe dan gezellig even met ons mee ,neem ook even de tijd om op het blog van brown sugar te kijken voor wat meer inspiratie . allemaal nog een fijne avond en yot de volgende keer lieve groetjes Tonnie
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje Tonnie, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute Easter Card, wonderful inspiration for our challenge at Brown Sugar this week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tonnie,

    Dit vind ik zo'n leuk en grappig kaartje. Daar hou ik echt van!

    Fijn dat je nogmaals meedoet met AnMaCreatief.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen